Wij verzorgen de administratie voor midden / klein bedrijven en zzp’ers. Daarbij ligt onze expertise op het gebied van boekhouding, fiscale aangiften, jaarrekeningen en loonadministratie.

Administratie
Wij maken uw boekhouding overzichtelijk en inzichtelijk door deze gestructureerd vast te leggen en te verwerken in uw financiële administratie.
- Wij sorteren en groeperen uw bescheiden om deze vervolgens te verwerken in de financiële administratie.
- U levert u bescheiden op papier gesorteerd en gestructureerd aan ter verwerking in de boekinghouding.
- U levert uw bescheiden in digitale vorm aan ter verwerking.

Loonadministratie
In samenwerking met een deskundige partner zorgen wij er voor dat uw loonadministratie goed geregeld is.

Fiscale aangiften
Wij verzorgen uw belastingaangiften en kijken welke belastingvoordelen er voor u van toepassing zijn zodat u niet meer betaalt dan nodig is.
- de aangifte inkomstenbelasting verzorgen
- de aangifte loonbelasting verzorgen
- de aangifte omzetbelasting verzorgen
- de aangifte vennootschapsbelasting verzorgen
